Χαμόγελα στους ξενοδόχους της Θεσσαλονίκης φέρνουν οι πρώτες ενδείξεις για το φετινό καλοκαίρι, το οποίο αναμένουν να κυλήσει αρκετά ικανοποιητικά, ενώ καλύτερος μήνας θα είναι όπως όλα δείχνουν, παρότι ίσως σε κάποιους φανεί παράξενο, ο Αύγουστος.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΕΛΙΝΑ ΤΟΥΚΟΥΣΜΠΑΛΙΔΟΥ

Μπορεί για τους Θεσσαλονικείς οι ρυθμοί στην πόλη να πέφτουν τους θερινούς μήνες, ιδιαίτερα δε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, καθώς πολλοί φεύγουν για διακοπές, ωστόσο δεν είναι λίγοι οι επισκέπτες άλλων χωρών που έρχονται για να περάσουν μερικές μέρες ξεκούρασης εντός του αστικού κέντρου.

«Οι προκρατήσεις του Ιουνίου βρίσκονται σε ικανοποιητικό βαθμό. Περιμένουμε να έχουμε ένα καλό καλοκαίρι. Από τους καλοκαιρινούς μήνες ο Αύγουστος θα είναι ο καλύτερος και ακολουθεί, όπως κάθε χρόνο για τη Θεσσαλονίκη λόγω ΔΕΘ, ένας καλός Σεπτέμβριος». Αυτό επισημαίνει σε δηλώσεις του στην Karfitsa.gr ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Ανδρέας Μανδρίνος, τονίζοντας βέβαια πως η κίνηση του Αυγούστου δεν αναμένεται να υπερκεράσει τη μεγάλη επισκεψιμότητα του Σεπτεμβρίου στην πόλη μας.

Το προφίλ των επισκεπτών

Στη Θεσσαλονίκη έρχονται κυρίως Βαλκάνιοι, Ισραηλινοί αλλά και Δυτικοευρωπαίοι τουρίστες. Πολλοί βρίσκουν την ευκαιρία πηγαίνοντας ή φεύγοντας από Χαλκιδική, να κλείσουν και λίγες διανυκτερεύσεις στη Θεσσαλονίκη. Κάποιοι επίσης μένουν στη Θεσσαλονίκη και αν θελήσουν πηγαίνουν αυθημερόν στη Χαλκιδική για βουτιές. Η μέση διαμονή ανέρχεται στις τρεις ημέρες.

Η Θεσσαλονίκη προσελκύει τουρισμό όλων των βαλαντίων και όλων των ηλικιών. Κυρίως επιλέγουν τα ξενοδοχεία του κέντρου, αλλά δε λείπουν και εκείνοι που προτιμούν τις ανέσεις των προαστίων, οπότε πηγαίνουν στην ανατολική πλευρά της πόλης για ξενοδοχεία με πισίνα και κήπο.

Νικητής αναδεικνύεται ο οδικός τουρισμός για τα ταξίδια στη Θεσσαλονίκη. Ο κ. Μανδρίνος υπογραμμίζει ωστόσο στην Karfitsa.gr ότι αν γίνουν περισσότερες οι αεροπορικές συνδέσεις με πόλεις του εξωτερικού, ώστε να υπάρξουν απευθείας πτήσεις από και προς Θεσσαλονίκη, ο αντίκτυπος στον τουρισμό θα είναι άμεσος και καταλυτικός.

Ανάγκη για στρατηγικό σχεδιάσμο ανάδειξης

Και το κυκλοφοριακό είναι πάντως σύμφωνα με τον ίδιο, ένα καυτό θέμα της πόλης που έχει συνέπειες στους τουρίστες, όπως επίσης και το ζήτημα της καθαριότητας. Όπως επισημαίνει, είναι εμφανής η ανάγκη ενός στρατηγικού σχεδιασμού ανάδειξης της πόλης ως ελκυστικό προορισμό, ειδικά τώρα, μετά από την έξαρση του κορονοϊού που σημειώνονται αριθμοί ρεκόρ στον τουρισμό.

Σύμφωνα με τον ίδιο: «Επανερχόμαστε σε μια κανονικότητα. Έχουμε αφήσει πίσω μας την ιστορία με τον κορονοϊό, ευτυχώς χωρίς απώλειες. Από εδώ και πέρα κοιτάζουμε μπροστά. Όσο βελτιώνεται ο τουρισμός, τόσο καλύτερη θα είναι η εικόνα για όλους μας, για την αγορά της πόλης, τους εμπόρους, τους ξενοδόχους, τους επιχειρηματίες. Ο κόσμος κάνει κρατήσεις και βλέπει σε βάθος χρόνου. Με τον κορονοϊό είχαμε last minute κρατήσεις, αντί για μακροπρόθεσμους σχεδιασμούς. Ο κόσμος πλέον γυρνάει στα παλιά, κάνει κρατήσεις από νωρίς και σχεδιάζει το πρόγραμμά του».


Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: karfitsa.gr


Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; 
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.
أحدث أقدم