Το Golf, το διαχρονικό best seller της VW τις τελευταίες δεκαετίες συμπληρώνει 50 χρόνια παρουσίας και η γερμανική εταιρεία θα το «γιορτάσει» παρουσιάζοντας την ανανεωμένη έκδοση της τρέχουσας γενιάς του. Η οποία είναι πολύ πιθανό να είναι και η τελευταία με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Έτσι λοιπόν το ανανεωμένο Golf θα βασίζεται στο επίσης ανανεωμένο πλαίσιο MQB Evo, που σε σχέση με το απλό MQB που χρησιμοποιείται έως τώρα έχει αυξημένη ακαμψία, ειδικά στα σημεία στήριξης της πίσω ανάρτησής του.
Από εκεί και πέρα οι μηχανικοί της VW θα αντικαταστήσουν στις plug-in υβριδικές εκδόσεις τον βετεράνο πια 1.4 TSI με τον πιο σύγχρονο των 1.500 κυβικών. Αυτό θα σημαίνει και μια μικρή αύξησης της συνδυαστικής απόδοσης στους 215 ίππους για τη στάνταρ έκδοση και στους 265 για τη GTE.
Επίσης η μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα της νέας μπαταρίας θα έχει σαν αποτέλεσμα μια ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 100 χιλιομέτρων.
Ταυτόχρονα στα πλαίσια μείωσης της εκπομπής CO2 οι πιο πολλές εκδόσεις του hatchback θα είναι διαθέσιμες αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Επίσης όλοι οι κινητήρες της γκάμας αναμένεται να έχουν ήπια υβριδική υποβοήθηση.
Παράλληλα θα αναβαθμιστούν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, με ιδιαίτερη έμφαση σε αυτά της υποβοήθησης, ενώ σημαντικές θα είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό.
Έτσι θα υιοθετηθεί ένα ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,4 ιντσών και μια οθόνης αφής 12,9 ιντσών για το σύστημα infotainment που θα έχει και πιο απλό και εύχρηστο μενού. Σημαντική βελτίωση θα είναι και οι φωτιζόμενοι πλέον συρόμενοι διακόπτες αφής κάτω από την κεντρική οθόνη.
cnn.gr