Για την πρεμιέρα του νέου της υπερ-αυτοκινήτου, της 33 Stradale, η Alfa Romeo επέλεξε το μουσείο της στο Arese κάτι που φυσικά κάθε άλλο παρά τυχαίο ήταν.

Όχι μόνο γιατί στην απευθείας μετάδοση οι αναφορές στο ένδοξο παρελθόν της μάρκας ήταν συνεχείς αλλά και γιατί είναι σαφές πως το πρότυπο για τη δημιουργία της ήταν η αρχέτυπη 33 Stradale του 1967.


Όπως και η διάσημη πρόγονος έτσι και η σύγχρονη εκδοχή έχει ένα εντυπωσιακό σε όψη αμάξωμα, που είναι όσο περιμένει κανείς χαμηλό και με πολλά ανοίγματα που εξασφαλίζουν την ψύξη του κινητήριου συνόλου. Και μπορεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας του 0,375 να μην εντυπωσιάζει αρχικά αλλά στην πράξη είναι μια πολύ καλή τιμή για ένα σούπερ σπορ μοντέλο που πρέπει να «κολλά» στην άσφαλτο.

Όσο για τις πόρτες ανοίγουν, όπως και στο αρχέτυπο, προς τα πάνω.

Η βάση της 33 Stradale είναι ένα αλουμινένιο πλαίσιο τύπου Η που έχει σχεδιαστεί γύρω από ένα μονοκόκ από ανθρακόνημα που περιλαμβάνει και το ταμπλό.

Από εκεί και πέρα οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια, ενώ το αυστηρά διθέσιο εσωτερικό είναι διαθέσιμο σε δύο διαμορφώσεις. Η Tributo ακολουθεί μια πιο ρετρό προσέγγιση ενώ η Alfa Corse μια πιο σπορ, ενώ τα υλικά είναι σε κάθε περίπτωση προσεκτικά επιλεγμένα.

Η Alfa Romeo 33 Stradale, η οποία θα κατασκευαστεί, σωστά μαντέψατε, σε 33 μονάδες, θα είναι διαθέσιμη τόσο με κινητήρα βενζίνης όσο και ως αμιγώς ηλεκτρική.

Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για έναν V6 με δύο turbo και 3.000 κυβικά τοποθετημένο στο κέντρο -οι Ιταλοί δεν το λένε αλλά η συγγένειά του με τον Nettiuno της Maserati MC20 πρέπει να είναι στενή (υπάρχει πάντως και οπτική ομοιότητα σε έναν βαθμό)- ο οποίος αποδίδει 630 ίππους και εξασφαλίζει ένα 0-100 σε λιγότερα από 3,0 δεύτερα. Η τελική ταχύτητα είναι 333 χλμ./ώρα ενώ το βάρος εδώ είναι 1.500 κιλά.

Η ηλεκτρική 33 Stradale ζυγίζει 2.100 κιλά, έχει περισσότερους από 750 ίππους και μπαταρία 102 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία πάνω κάτω 450 χιλιομέτρων.

Και εδώ το 0-100 είναι υπόθεση που ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 3,0 δεύτερα ενώ η τελική είναι 310 χλμ./ ώρα.

Οι 33 που θα πληρώσουν τα 3,0 εκατομμύρια ευρώ που τιμάται η 33 Stradale μπορούν να επιλέξουν αν θέλουν τον V6 ή την ηλεκτρική εκδοχή, ενώ αν θέλουν μπορούν να επιλέξουν και ένα sur mesure αμάξωμα, όπως το έχουν φανταστεί.

Και αυτό γιατί η 33 Stradale είναι η πρώτη των μοντέλων Bottega της ιταλικής εταιρείας. Των μοντέλων δηλαδή που δίνουν τη δυνατότητα διαμόρφωσης ενός ξεχωριστού αμαξώματος σε συνεργασία του υποψήφιου αγοραστή με μια ομάδα ειδικών της Alfa Romeo.

Σε κάθε περίπτωση η κατασκευή γίνεται από την εξειδικευμένη Carrozzeria Touring Superleggera.

Όλα αυτά πάντως είναι θεωρητικά μιας και οι 33 συνολικά Alfa Romeo 33 Stradale έχουν ήδη πωληθεί.
cnn.gr
أحدث أقدم