Αν υπήρχε βραβείο για τα χειρότερα προεκλογικά βίντεο, τότε σίγουρα αυτό του Γιώργου Βουλγαράκη θα ήταν μεταξύ των διεκδικητών.

Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη Μπακογιάννη, «Αθήνα Ψηλά», στην προσπάθειά του να διαφημίσει τα νέα δημοτικά κομμωτήρια, «διαφήμισε» παράλληλα και ότι δεν φοράει κράνος όταν οδηγεί το σκούτερ του.

«Μου λένε γιατί δεν φοράς κράνος. Εγώ παιδιά, να το κράνος, δεν προλαβαίνω βάλε βγάλε, βάλε βγάλε. Έχω και ένα πρόβλημα με τα μαλλιά μου. Μου λένε, «εσύ καράφλα τι το θες το κράνος;» Ακούστε ο δήμος έχει κάνει και κοινωνικά κομμωτήρια. Συνεπώς ο καθένας που θέλει να εξυπηρετηθεί… Θα μου πεις «ρε Γιώργο για 5 ευρώ;» Για 5, για 3, για 2, για όσο…

Δυστυχώς για τον ίδιο, το μήνυμα που θέλησε να περάσει για τα κοινωνικά κομμωτήρια πέρασε σε δεύτερη μοίρα.

Στην πρώτη βρέθηκε η παραβατική του οδηγική συμπεριφορά και το πώς αντιλαμβάνεται τους νόμους ένας πρώην υπουργός.


Ζαχαριάδης: Θα πείτε κάτι κ. Μπακογιάννη;

Εξηγήσεις ζητά ο Κώστας Ζαχαριάδης για το βίντεο του Γιώργου Βουλγαράκη. «Είναι ακόμα στο ψηφοδέλτιο σας @KBakoyannis; Θα πείτε κάτι γι’ αυτό;», έγραψε στο προφίλ του στην πλατφόρμα Χ (πρώην Twitter) ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων.

 

Πηγή: ieidiseis.gr
Νεότερη Παλαιότερη