Οι παραχωρησιούχοι είχαν συνάντηση στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τη διαμόρφωση των τιμών το νέο έτος
Πηγές έλεγαν στο ypodomes.com ότι η αύξηση των διοδίων αναμένεται τελικά να κλείσει σε ποσοστό από 6-8%, αρκετά μικρότερη από την αύξηση που ζητούσαν οι παραχωρησιούχοι. Για το 2022 έφτανε το 12% ενώ περίπου στο 1,8% ήταν για το 2023.
Αν εφαρμόζονταν αυτές οι αυξήσεις θα μιλούσαμε για μια συνολική επιβάρυνση στα κόμιστρα των διοδίων σχεδόν 14% αυξάνοντας πολύ το κόστος διέλευσης στους αυτοκινητόδρομους της χώρας.
Στους αυτοκινητόδρομους με διόδια συμπεριλαμβάνονται οι άξονες:
Ελευσίνα-Πάτρα (Ολυμπία Οδός), Αντίρριο-Ιωάννινα (Ιόνια Οδός), Μεταμόρφωση-Σκάρφεια Φθιώτιδας (Νέα Οδός), Ξυνιάδα-Τρίκαλα (Ε65), Σκάρφεια- Ράχες Φθιώτιδας (Ε65), Ράχες-Κλειδί Ημαθίας (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), Ηγουμενίτσα-Κήποι Έβρου (Εγνατία Οδός), Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα (Αυτοκινητόδρομος Μορέας).