Aφορά σε 40 με 45 λεωφορειακές γραμμές που θα λειτουργήσουν με σύγχρονο στόλο 250 οχημάτων για μια δεκαετία από την έναρξη υλοποίησης του σχεδιασμού το 2025
Τα μεσάνυχτα της Τρίτης 14 Μαΐου, ολοκληρώθηκε η διαβούλευση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) για το σχέδιο του διεθνούς διαγωνισμού, για την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου δέκα (10) ετών σε αστικά λεωφορεία στην ΠΕ Θεσσαλονίκης.
Όπως επισημαίνεται σε δελτίο τύπου, το σχέδιο του διεθνούς διαγωνισμού δημοσιοποιήθηκε στις 17 Απριλίου 2024 και αυτός θα τελεσφορήσει με ανταγωνιστικό διάλογο.
Κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης, υπήρξε ανταπόκριση και σχολιασμός από εννέα ενδιαφερόμενους, εν δυνάμει υποψήφιους οικονομικούς φορείς, ελληνικών και ευρωπαϊκών συμφερόντων, κάτι που ικανοποιεί τη διοίκηση του ΟΣΕΘ.
Ο σχολιασμός προέκυψε κυρίως λόγω της προτεινόμενης διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου, σε δύο φάσεις, και της συζήτησης επί των κριτηρίων.
Στη διακήρυξη του ο ΟΣΕΘ αναφέρει ξεκάθαρα ότι τα κριτήρια θα οριστικοποιηθούν στη Β’ φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου.
Όπως επισημαίνει ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, «θα εξεταστούν με κάθε επιμέλεια και σοβαρότητα όλα τα σχόλια των ενδιαφερόμενων στο πλαίσιο του υπό ανάθεση συγκοινωνιακού έργου, ώστε κατά το δυνατό να εμπλουτισθεί και να έχουμε έναν άρτιο και συγκροτημένο διεθνή διαγωνισμό που θα προσφέρει στην Θεσσαλονίκη σύγχρονα αστικά λεωφορεία για την άρτια εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».
Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: rthess.gr
Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες;
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.
Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.