Η Red Bull παρουσίασε στο Goodwood το νέο της hypercar, την RB17, που είναι και το τελευταίο δημιούργημα του διάσημου Adrian Newey για της εταιρεία, μιας και έχει ήδη ανακοινώσει την αποχώρησή του.

Η RB17 που σχεδιάζεται εδώ και τρία χρόνια, έχει σα στόχο να είναι πιο γρήγορη από ένα μονοθέσιο της Φόρμουλα 1. Ταυτόχρονα μπορεί να θεωρηθεί και σα συνέχεια της Aston Martin Valkyrie, μιας άλλης δημιουργίας του Newey.

Σε αντίθεση όμως με αυτήν η RB17 μπορεί να κινηθεί μόνο σε πίστες, ενώ ενσωματώνει τεχνολογίες όπως η ενεργή αεροδυναμική και ενεργά συστήματα ανάρτησης, στην ανάπτυξη των οποίων ο Newey έχει παίξει καθοριστικό ρόλο.

Τα αρχικό πλάνο ήταν για ένα τετρακίνητο hypercar που θα συνδύαζε έναν bi-turbo V8 στον πίσω άξονα και έναν ηλεκτρικό κινητήρα μπροστά. Τελικά, το μοντέλο παραγωγής κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V10 και ένα υβριδικό σύστημα.

Ο V10 έχει εξελιχθεί από την Cosworth και αποδίδει 1.000 ίππους, ανεβαίνει έως τις 15.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο έχει 6 σχέσεις και είναι από ανθρακονήματα, ενώ υπάρχει και μπλοκέ διαφορικό που κλειδώνει υδραυλικά.

Ενδιαφέρον είναι πως δεν υπάρχει όπισθεν και η κίνηση προς τα πίσω εξασφαλίζεται από το ενσωματωμένο στο κιβώτιο ηλεκτρικό μοτέρ, καθώς και ότι στην πιο ελαφριά εκδοχή της -χωρίς κλιματισμό- η RB17 ζυγίζει μόλις 805 κιλά.

Η έκδοση που παρουσιάστηκε στο Goodwood έχει μήκος περίπου 5,0 μέτρα και πλάτος 2,0 αλλά καθώς η σχεδίαση και γενικά η RB17 είναι σε εξέλιξη η τελευταία εκδοχή είναι λίγο πιο μικρή, σύμφωνα με το Newey.

Ο οποίος άφησε να εννοηθεί επίσης πως με μια σειρά μετατροπών το hypercar της Red Bull θα μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα και σε δημόσιους δρόμους.
cnn.gr


Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; 
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
Νεότερη Παλαιότερη