Με επιβλητική παρουσία και αυτονομία που ξεπερνάει τα 450 km, το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-408 μαγνητίζει το βλέμμα και τραβάει την προσοχή με το τεχνολογικό του υπόβαθρο

Αναδημοσίευση από τη Βραδυνή της Κυριακής

Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε, το Peugeot 408 τράβηξε τα βλέμματα με την ιδιαίτερη και επιβλητική παρουσία του και απέσπασε πολύ θετικά σχόλια από το κοινό και τον ειδικό Τύπο. Συνδυάζει στοιχεία από SUV, hatchback και saloon, με το αποτέλεσμα να είναι ένα δυναμικό, γοητευτικό και ξεχωριστό crossover που τραβάει τα βλέμματα με το «καλημέρα».

Το νέο Peugeot E-408, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, ήρθε για να συμπληρώσει με τον καλύτερο τρόπο την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών της γαλλικής φίρμας και να πλαισιώσει ιδανικά τόσο τις Plug-in υβριδικές εκδόσεις (PHEV), όσο και το υβριδικό 408.

Με μήκος που αγγίζει τα 4,69 μέτρα, το αμιγώς ηλεκτρικό E-408 δεν διαφέρει από τα υπόλοιπα «αδερφάκια» του και διατηρεί στον ακέραιο βαθμό τις κομψές και δυναμικές γραμμές του premium crossover με τη fastback σιλουέτα. Μεγάλες αλλαγές δεν υπάρχουν και στο ποιοτικό εσωτερικό, με το i-cockpit να κλέβει και εδώ την παράσταση. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10’’ πλαισιώνεται από μία αντίστοιχων διαστάσεων οθόνη αφής για το infotainment που διαθέτει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες συνδεσιμότητας (και ασύρματο Apple CarPlay / Android Auto), ενώ δεν λείπει και το εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης της Tom Tom.

Στο πολύ πλούσιο πακέτο εξοπλισμού περιλαμβάνεται από κρυφός φωτισμός, πανοραμική οροφή και καθίσματα με πιστοποίηση AGR (με ηλεκτρική ρύθμιση, θερμαινόμενα και μασάζ 8 σημείων), μέχρι Hi-Fi Premium ηχοσύστημα της FOCAL με επεξεργασία ψηφιακού ήχου ARKAMYS. Το σύστημα πολυμέσων περιλαμβάνει και λειτουργία trip planner, που βοηθάει ώστε οι διαδρομές να προγραμματιστούν ιδανικά για μεγιστοποίηση της αυτονομίας και να διευκολυνθεί η φόρτιση.

Με το μεταξόνιο να είναι στα 2,79 μέτρα, στο εσωτερικό θα φιλοξενηθούν αρκετά άνετα έως και πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών ξεκινάει από τα 471 λίτρα και μπορεί να φτάσει τα 1.545 με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Σημειώστε, μάλιστα, ότι υπάρχει χώρος ώστε να μεταφερθούν αντικείμενα έως και 1,89 μέτρα, ενώ από το χώρο φόρτωσης δεν λείπουν η πρίζα 12V, ο φωτισμός LED και ένα ανθεκτικό δίχτυ με έξτρα αποθηκευτικό χώρο στο πλάι. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και σύστημα AQS (Air Quality System), που παρακολουθεί συνεχώς την ποιότητα του αέρα που εισέρχεται στην καμπίνα και ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωση, ενώ συμπληρώνεται από το Clean Cabin, ένα σύστημα επεξεργασίας αέρα με φιλτράρισμα ρύπων και σωματιδίων. Φυσικά, στον εξοπλισμό ασφαλείας συμπεριλαμβάνεται και μία πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που καθιστούν το E-408 ημιαυτόνομο οδηγικά.

Το Peugeot E-408 είναι βασισμένο στην πλατφόρμα E-EMP2 του Ομίλου Stellantis, και εκτός από την υψηλή αποδοτικότητά του, διακρίνεται και για το χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd 0,28), χάρη και στο σχεδόν επίπεδο κάτω μέρος του αμαξώματος. Σύμφωνα με την Peugeot, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στις 15,2 kWh/100 km (WLTP), γεγονός που χαρίζει μία αυτονομία που μπορεί να αγγίξει και να ξεπεράσει τα 453 km. Η NMC μπαταρία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 58,2 kWh και είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, για χαμηλότερο κέντρο βάρους και καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά.

Ανάλογα με το πρόγραμμα που έχει επιλέξει ο οδηγός (Eco, Normal και Sport), η ισχύς του ηλεκτρικού μοτέρ κυμαίνεται από τους 170 ίππους (270 Nm ροπής) και φτάνει τους 210 ίππους και τα 345 Nm μέγιστης ροπής στο πρόγραμμα Sport. Το E-408 εξοπλίζεται με τριφασικό φορτιστή 11 kW και υποστηρίζει φόρτιση DC με ισχύ έως 120 kW. Αυτό σημαίνει πως η φόρτιση από 20%-80% ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά. Το νέο Peugeot E-408 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού (Allure, GT) και το αναμένουμε στη χώρα μας στις αρχές του 2025.



Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: vradini.gr



Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
أحدث أقدم