
Η KGM παρουσίασε το Torres Hybrid, το νέο της υβριδικό SUV που με μήκος 4,71 μέτρων και μεταξόνιο 2.680 χιλιοστών τοποθετείται μεταξύ των μοντέλων των κατηγοριών C και D.
H σχεδίασή του διαθέτει έντονα off-road στοιχεία, χάρη στο ανάγλυφο του αμαξώματος, τους χαρακτηριστικούς προβολείς LED, το “κάλυμμα” ρεζέρβας στην 5η πόρτα αλλά και τις μεγάλες ζάντες των έως και 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι δύο οθόνες των 12,3 ιντσών που αντιστοιχούν στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment. Η καμπίνα διαθέτει 32 επιλογές ατμοσφαιρικού φωτισμού, πολλούς χώρους για μικρο-αντικείμενα και φορητές συσκευές καθώς και πορτμπαγκάζ που ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει έως και τα 1.662 λίτρα.

Στον τομέα της ασφάλειας, το Torres Hybrid, το πλαίσιο του οποίου αποτελείται σε ποσοστό 78% από χάλυβα υψηλής αντοχής, είναι εξοπλισμένο με οκτώ αερόσακους, συμπεριλαμβανομένου και αερόσακου γονάτου οδηγού, και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης (ADAS). Που περιλαμβάνει από αυτόματο φρενάρισμα έως παρακολούθηση τυφλής γωνίας και κάμερες 360 μοιρών.

Το Torres Hybrid κινείται από το Dual Tech Hybrid System της KGM, που συνδυάζει τον turbo βενζίνης των 1.500 κυβικών της μάρκας με έναν ηλεκτροκινητήρα 130 kW και το υβριδικό κιβώτιο e-DHT. Η μπαταρία του συστήματος έχει ενεργειακή χωρητικότητα 1,83 kWh και σε αστικές συνθήκες η αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία μπορεί να φτάσει έως και το 94% με αποτέλεσμα η επίσημη κατανάλωση να κυμαίνεται από 5,9 έως και 6,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρεις προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Sport, Eco), ενώ το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα προσαρμόζεται δυναμικά. Η ανάρτηση συνδυάζει γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ η βελτιωμένη ηχομόνωση σε συνδυασμό με την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος εξασφαλίζουν έναν πολιτισμένο χαρακτήρα.

cnn.gr