Στο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης κατέληξαν δύο 15χρονες μετά από κατανάλωση αλκοόλ, το οποίο φέρεται να προμηθεύτηκαν από κατάστημα ψιλικών στη Νεάπολη.

Το περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής, ενώ μαζί με τις δύο ανήλικες βρισκόταν και ένα ακόμη κορίτσι, τα στοιχεία του οποίου παραμένουν άγνωστα.

Οι αστυνομικές αρχές προχώρησαν στη σύλληψη μιας 21χρονης υπαλλήλου του καταστήματος για την πώληση αλκοόλ σε ανήλικες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν διατρέχουν κίνδυνο για τη ζωή τους.

Νεότερη Παλαιότερη