
Στη σύλληψη ενός 19χρονου προχώρησαν τα ξημερώματα της Δευτέρας αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη, έπειτα από επικίνδυνη οδήγηση που καταγράφηκε στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο νεαρός οδηγός εντοπίστηκε στο ύψος της Θέρμης να κινείται με ταχύτητα 195 χιλιομέτρων την ώρα, υπερβαίνοντας κατά πολύ το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 90 χλμ./ώρα που προβλέπεται για το συγκεκριμένο οδικό τμήμα.
Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: rthess.gr
