
Στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» μεταφέρθηκε μία 76χρονη γυναίκα, η οποία έπεσε θύμα ληστείας στην οδό Αιγαίου, στα όρια της Ανάληψης με την Καλαμαριά, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 23:30 το βράδυ της Δευτέρας, όταν ένας 49χρονος άνδρας την έσπρωξε, με αποτέλεσμα η ηλικιωμένη να πέσει στο έδαφος. Στη συνέχεια, της άρπαξε την τσάντα, η οποία περιείχε το χρηματικό ποσό των 126 ευρώ.
Λίγη ώρα αργότερα, αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. εντόπισαν τον 49χρονο και προχώρησαν στη σύλληψή του.
Μετά την παροχή πρώτων βοηθειών η ηλικιωμένη αποχώρησε από το νοσοκομείο.
Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: rthess.gr
