Δύο νεαροί Ρομά, ηλικίας 19 και 23 ετών, συνελήφθησαν από την Αστυνομία στα Διαβατά Θεσσαλονίκης, καθώς εμπλέκονται σε κλοπή χρηματοκιβωτίου από κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Ανάληψης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ., οι δύο δράστες εισήλθαν το βράδυ του Σαββάτου, περίπου στις 23:00, στο κατάστημα και, με τη μέθοδο της απασχόλησης του υπαλλήλου, κατάφεραν να διαρρήξουν το γραφείο. Εκεί αφαίρεσαν χρηματοκιβώτιο που περιείχε το ποσό των 4.040 ευρώ, καθώς και τσάντα υπαλλήλου του καταστήματος.

Οι δύο νεαροί εντοπίστηκαν αργότερα, το βράδυ της Κυριακής (21/06/2026), να κινούνται με Ι.Χ. αυτοκίνητο στον οικισμό Αγία Σοφία στα Διαβατά. Προκειμένου να αποφύγουν τον αστυνομικό έλεγχο, ανέπτυξαν ταχύτητα και εισήλθαν στον οικισμό, όπου τελικά ακινητοποιήθηκαν και συνελήφθησαν.

Στην κατοχή τους βρέθηκε και κατασχέθηκε το ποσό των 1.167 ευρώ, το οποίο αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη του καταστήματος.

Σημειώνεται ότι σε βάρος του 23χρονου εκκρεμούσαν δύο αποφάσεις, με τις οποίες είχε καταδικαστεί σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών για το αδίκημα της κλοπής.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

أحدث أقدم