
Με πινέλα, μπογιές και σύνθημα «η επόμενη στάση δεν είναι μόνο ένας σταθμός. Είναι η πόλη όλων μας. Είναι οι γειτονιές μας. Είναι οι δρόμοι που περπατάμε καθημερινά. Είναι το παραλιακό μας μέτωπο, το μπαλκόνι της Καλαμαριάς στη θάλασσα.», ο Δήμος Καλαμαριάς, στη Θεσσαλονίκη καλεί τους πολίτες να υποδεχθούν την έλευση του Μετρό δίνοντας νέα όψη στην πόλη.
Η πρώτη μεγάλη δράση ξεκινά από τη Νικολάου Πλαστήρα την Πέμπτη 25/6 στις 19.00 στη συμβολή των οδών Ν.Πλαστήρα & Μιαούλη, όπου κάτοικοι, σύλλογοι, φορείς και εθελοντικές ομάδες ενώνουν δυνάμεις για τον καθαρισμό των μουτζούρων και των συνθημάτων, δίνοντας ξανά χρώμα και φροντίδα σε έναν από τους πιο όμορφους δημόσιους χώρους της πόλης μας.
Γιατί οι μεγάλες αλλαγές δεν έρχονται μόνο με τα μεγάλα έργα. Έρχονται όταν οι άνθρωποι μιας πόλης αποφασίζουν να γίνουν μέρος τους.
Ας κάνουμε μαζί το πρώτο βήμα αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Δήμος Καλαμαριάς.
Ας υποδεχτούμε το Μετρό με μια Καλαμαριά πιο καθαρή, πιο φωτεινή και πιο όμορφη.
Η επόμενη στάση είναι η συμμετοχή.
Η επόμενη στάση είναι η φροντίδα.
Η επόμενη στάση είναι μια Καλαμαριά που μας αξίζει.
Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: rthess.gr
