Διαθέσιμο για τους πεζούς είναι από σήμερα το πρώτο τμήμα της νέας πεζοδρόμησης της οδού Αγίας Σοφίας, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας σημαντικής αστικής παρέμβασης που αναμένεται να αναβαθμίσει την εικόνα και τη λειτουργικότητα της περιοχής.

Οι εργασίες αφορούν το τμήμα της Αγίας Σοφίας από την οδό Τσιμισκή έως τη Μητροπόλεως, το οποίο αποτελεί το πρώτο σκέλος της συνολικής ανάπλασης πουέχει σχεδιαστεί για τον άξονα του δρόμου.

Στο πλαίσιο του έργου προβλέπεται η δημιουργία μιας νέας πλατείας μπροστά από τον Μητροπολιτικό Ναό Γρηγορίου Παλαμά, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται ήδη και η δεύτερη φάση των εργασιών, που αφορά το τμήμα από τη Λεωφόρο Νίκης έως την οδό Προξένου Κορομηλά.



Με την ολοκλήρωση της ανάπλασης, η Αγία Σοφία αναμένεται να αποκτήσει έναν ενιαίο και σύγχρονο πεζόδρομο, ενισχύοντας την προσβασιμότητα, την αισθητική και τον δημόσιο χαρακτήρα ενός από τους πιο κεντρικούς άξονες της Θεσσαλονίκης.

أحدث أقدم