Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά η Volvo δεν είχε ποτέ έως τώρα στη γκάμα της ένα πολυμορφικό με την κλασική έννοια του όρου. Απλά πριν από 70(!) χρόνια είχε παρουσιάσει ένα πρωτότυπο, το Duett, με πολυμορφικά στοιχεία της εποχής.

Έτσι θα μπορούσε κανείς να πει πως το EM90, το καινούργιο ηλεκτρικό MPV των Σουηδών, αποτίνει φόρο τιμής σε αυτό, αν και το σημαντικό είναι πως με την παρουσία του η Volvo διευρύνει τη γκάμα της. Καταρχήν στην Κίνα από όπου θα ξεκινήσει η διάθεσή του, στη συνέχεια στις άλλες ασιατικές αγορές και μετέπειτα στις ΗΠΑ και μάλλον και στην Ευρώπη.

Όπου θα μπορεί να διεκδικήσει και μερίδιο από τη σημαντική αγορά των πολυτελών transfers και μάλιστα με αξιώσεις μιας και το EM90 είναι κυριολεκτικά ένα σαλόνι σε ρόδες.

Με σούπερ άνετους χώρους που προκύπτουν και από τις σεβαστές εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος πάνω από 5,0 μέτρα, μεταξόνιο μεγαλύτερο των 3.000 χιλιοστών) και με συνολικά έξι ανεξάρτητα καθίσματα. Που προσφέρουν όλες τις ανέσεις.

Ο εξοπλισμός φυσικά περιλαμβάνει τα πάντα από πλευράς άνεσης -ενδεικτικά η οθόνη των 15,6 ιντσών στην οροφή για όσους κάθονται πίσω (υπάρχει και άλλη μια 15,4 ιντσών στο ταμπλό για το infotainment) και το ηχοσύστημα των 21 ηχείων της Bower&Wilkins- αλλά και ασφάλειας.

Η βάση του Volvo ΕΜ90 είναι το πλαίσιο SEA της Geely, που μεταξύ άλλων χρησιμοποιείται και στο Zeekr 009 με το οποίο έχουν αρκετά κοινά. Όπως για παράδειγμα το σύστημα πρόωσης που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 275 ίππων και μια μπαταρία 116,0 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία που κατά τον (κινεζικό) κύκλο CLTC ξεπερνά τα 730 χιλιόμετρα.

Σε ότι αφορά την εικόνα του Volvo EM90 αυτή προσδιορίζεται από τη φωτιζόμενη μάσκα, ενώ η οπτική σύνδεση με τα υπόλοιπα μοντέλα των Σουηδών επιτυγχάνεται μεταξύ άλλων και με τα LED φώτα ημέρας που έχουν το γνωστό πιά σχήμα του σφυριού του ήρωα της Σκανδιναβικής μυθολογίας Thor.
cnn.gr
Νεότερη Παλαιότερη