Το Tiguan, το επιτυχημένο SUV της Volkswagen έχει περάσει πλέον στην 3η γενιά του και είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας.

Αισθητικά η προσέγγιση άπτεται της λογικής του «παγκόσμιου μοντέλου» που πρέπει να είναι αποδεκτό και αρεστό σε όλον τον κόσμο, ενώ οι αναφορές στα ηλεκτρικά μοντέλα ID της μάρκας μόνο θετικά λειτουργούν στη δημιουργία μιας σύγχρονης εικόνας.

Η οποία είναι ακόμα πιο δυναμική στην έκδοση R-Line που διαφοροποιείται τόσο στα σημεία όσο και με τις ζάντες της των έως και 20 ιντσών.

Οι διαστάσεις έχουν αλλάξει ελάχιστα, μιας και το μήκος έχει αυξηθεί μόλις κατά 3 εκατοστά, ενώ γενικά η όλη σχεδίαση είναι σαφώς πιο αεροδυναμική σε σχέση με την προηγούμενη γενιά μιας και ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί από το 0,33 στο 0,28.

Σημαντικές είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό, όπου κυριαρχεί οπτικά η ελεύθερη οθόνη του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό το μέγεθος της οποίας κυμαίνεται από τις 12,9 έως και τις 15,0 ίντσες. Το παρόν μπορεί να δώσει, πέρα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και Head Up Display.

Σημαντική αλλαγή είναι και η μετακίνηση του επιλογέα ταχυτήτων -το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ– στον κολώνα του τιμονιού, με θετικό αποτέλεσμα την απελευθέρωση χώρου στην κεντρική κονσόλα.

Εκεί όπου υπάρχει πλέον ο διακόπτης Driving Experience Control μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να ελέγχει από τα προγράμματα οδήγησης μέχρι τον εσωτερικό φωτισμό. Επίσης υπάρχει και φωνητικός βοηθός με στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και πλήρες πακέτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης.

Κατά τα άλλα οι χώροι για επιβάτες είναι μεγάλοι, το ίδιο και για τις αποσκευές μιας και η ελάχιστη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι τα εντυπωσιακά 652 λίτρα.

Άξια αναφορά είναι και το εργονομικά καθίσματα ergoACtive Plus, που σε κάποιες εκδόσεις έχουν δυνατότητες μασάζ και εξαερισμού.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Tiguan ξεκινά με τον ήπια υβριδικό eTSI 1.5 που είναι διαθέσιμος με 130 και 150 ίππους, ενώ ο diesel 2.0 TDI έχει δύο εκδόσεις με 150 και 193 ίππους. Η πιο ισχυρή έκδοση πετρελαίου είναι αποκλειστικά διαθέσιμη ως τετρακίνητη (4MOTION).

Μέσα στο 2024 θα είναι διαθέσιμες και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις eHybrid, με συνδυαστική απόδοση 204 και 272 ίππων, μεγαλύτερη μπαταρία 19,7 kW που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα και για πρώτη φορά δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC έως 50 kW.

Η βασική έκδοση εξοπλισμού του νέου VW Tiguan ονομάζεται… Τiguan, είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με τον κινητήρα βενζίνης των 130 ίππων κα ξεκινά από τις 34.300 ευρώ. Η έκδοση Life, που θα είναι ίσως και η πιο χαρακτηριστική, ξεκινά από τις 36.900 ευρώ για το σύνολο βενζίνης με τους 130 ίππους και από τις 37.900 ευρώ για αυτό με τους 150 ίππους, ενώ ο diesel με την ίδια απόδοση κοστίζει από 42.900 ευρώ.

Η πιο σπορ R-Line ξεκινά από τις 42.900 ευρώ για τον eTSI των 150 ίππων, ενώ με αυτήν είναι αποκλειστικά διαθέσιμες οι δυο plug-in υβριδικές εκδοχές (από 51.100 ευρώ αυτή των 204 ίππων και από 53.900 η κορυφαία των 272 ίππων) καθώς και η τετρακίνητη diesel των 193 ίππων (από 52.800 ευρώ).
cnn.gr

Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; 
Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.

Για άρθρα που αναδημοσιεύονται και αναγράφεται η πηγή τους, ουδεμία ευθύνη φέρει το SalonikaPlus.gr, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
أحدث أقدم